Shopping fever

Člověk si řekne, že když pravidelně pendluje mezi Ostravou a Prahou, tak nebude mít o obchodní centra nouzi. Tudíž, když se vydá na “výlet“ do Brna, není zrovna OC místo kam zamíří. No to bych, ale samozřejmě nebyla já:D  

IMG_20140627_132727

Přítel měl v Brně jednání a tak jsem si řekla, že když mám volno a jede se autem, tak se s ním svezu. V Brně jsem byla asi jen 3x (já vím, ostuda), takže jsem chtěla využít situace, že bych na přítele někde dopoledne počkala a odpoledne bychom si udělaly takový menší, rychlý výlet Brnem. Ovšem jediné místo, které jsem v Brně znala bylo Hlavní nádraží :D A jak mnozí ví, hned u něj je velké obchodní centrum, kde jsem samozřejmě nepřišla a nesedla si do kavárny s promnutím na prdel a nečekala na přítele, než vše vyřídí. Já jsem samozřejmě musela projít obchod po obchodě a zjistit, jestli nááááhodou nemají úplně jiné zboží než v Praze či Ostravě. A víte na co jsem přišla? Že mají! Mají mají mají :D  

IMG_20140627_133024  IMG_20140627_133046IMG_20140627_132923

Botičky na klínku mi hned padly do oka. Miluju podpatky. Teda líbí se mi, hrozně ráda bych je nosila, snad i do postele bych v nich šla :D Ale! Nevím jestli bohužel nebo bohudík, jsem celkem dost vysoká. Měřím 175 cm a sice vím, že jsou slečny/ženy, které jsou ještě vyšší, ale já prostě na ty podpatky moc odvahu nemám. Bohužel tady v ČR jakmile nezapadáte a je na vás něco jen trochu jedinečného, zvláštního, výjimečného či se nějak jinak vymykáte od “normálu“ tak si toho lidé hned všímají a komentují. O komentáře by mi ani tak nešlo, ale mně hrozně vadí ty pohledy. Když jdete a každý si vás prohlíží. Jednoduše mám z toho nepříjemný pocit. Ale co jsem vlastně chtěla říct! Sice jsou to boty na klínku a jsou docela vysoké, ale tyhle mě jednoduše okouzlily hned na první pohled a já je musela mít. Navíc si říkám, že aspoň jedny na léto a dovolenou bych si měla/mohla :D pořídit :) … Nějaký takový klobouček jsem vyhlížela už dlouho, ale teprve tenhle mi padl jak ulitý. …. A náhrdelník, ten jsem tam nemohla nemohla nechat, když byl ve slevě za 90 kč :D  

IMG_20140627_132817

O novinkách od Garnier jsem už četla a upřímně ze začátku mě nijak nezaujaly. Přiznám se, v pravidelném “mazání“  těla jsem lajdák. Avšak narazila jsem na ně ve slevě a po té, co jsem přičichla a ucítila jejich vůni jsem je musela mít. (Pořídila jsem si peeling a suchý tělový olej. K dostání je i tělové mléko). Více se dočtete v připravované recenzi. 
 
Jak to máte s podpatky vy? Vadí vám pohledy ostatních nebo si je naopak užíváte?  

Napsat komentář